Co nowego

Pasta twarogowo-łososiowa z koprem

Posiłek bogaty w białko to nie tylko klasyczny kurczak. Możesz zjeść zwykłe kanapki z sera i łososia wędzonego i zapewnić taką samą ilość pełnowartościowego białka.

Pasta z ciecierzycy

Znudziły Ci się już kanapki z wędliną i pomidorem?

Spróbuj bogatej w białko i węglowodany pasty z ciecierzycy konserwowej.

Witamina D - czy suplementacja jest konieczna ?

Czynnikiem, który w największym stopniu determinuje poziom witaminy D w organizmie jest synteza skórna. Jej efektywność zależy od szerokości geograficznej w jakiej żyjemy, pory roku i dnia, grubości pokrywy chmur, wieku, pigmentacji skóry, stopnia zanieczyszczenia powietrza, a przede wszystkim od czasu przebywania na słońcu, powierzchni ciała poddanej działaniu promieni słonecznych i stosowania kremów z filtrami UV-B.

System Body7 dla pacjentów! Twoja indywidualna strona internetowa !

Serdecznie zapraszam wszystkich pacjentów poradni do logowania się w strefie Body7. Umożliwia ona pobieranie własnych planów żywieniowych oraz listy zakupów. Ponadto pozwala na wypełnianie zleconych przez dietetyka zadań kontrolnych. Dodatkowo można dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy na temat odżywiania w postaci rzetelnych artykułów.

 

Dlaczego zdrowa tarczyca jest taka ważna?

W dobie dzisiejszych czasów nie trudno o zachwianie równowagi w organizmie, w tym pracy gruczołu tarczowego, który wpływa na pracę CAŁEGO organizmu.
 

Rafaello

Pomysł na coś słodkiego. Bez sztucznych dodatków, białego cukru i oleju palmowego.

Świetnie sprawdzi się również dla osób na diecie bezglutenowej i beznabiałowej.
 

Fit placki ziemniaczano-marchewkowe z dipem jogurtowo-czosnkowym

Zamiennik tradycyjnych placków ziemniaczanych smażonych na głębokim tłuszczu, najczęściej podawanych ze śmietaną i cukrem.                      Fit wersja to przede wszystkim eliminacja tłuszczu poprzez zmianę obróbki termicznej (pieczenie w piekarniku), zmianę dodatków (jogurt naturalny zamiast śmietany), eliminacja cukru i mąki.            

Pomysł na obiad 2 w 1

Dlaczego ? Bo mają w sobie zarówno mięso jak i ryż (białko i węglowodany).
Wystarczy dodać ulubioną surówkę i pełnowartościowy obiad jak znalazł.
Smakują na gorąco i na zimno, tak więc bez problemu można zabrać je ze sobą do pracy/szkoły/zjeść po treningu.

Omlet a'la pizza

Smaczny zamiennik dla zwykłej jajecznicy.

CIECIERZYCA PO BRETOŃSKU

Szybki i prosty posiłek dla miłośników strączków.

SZARLOTKOWE CIASTECZKA

Smaczne i łatwe w przygotowaniu ciastka. Można je zabrać w podróż czy do pracy. Co najważniejsze, potrzebujesz tylko 3 składników i ulubione przyprawy.

Tłuszcze - przeciwnik czy sprzymierzeńca ?

Co za dużo to niezdrowo ... ale za mało też !

Czyli o tym, jak ważny jest odpowiedni udział tłuszczu w diecie każdego człowieka.

Sprawdź swoje dane osobobowe Sprawdź swoje dane osobobowe